niedziela, 28 września 2014

Podano do stołu!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazac coś naprawdę wspaniałego! Szczególnie dla miłośniczki miniaturek i domków dla lalek (patrz obok ---> ) 
Zestaw miniaturowych, porcelanowych naczyń:




Od dawna marzyłam, żeby mieć choć jeden taki talerzyk na własność, nie mówiąc już o całym zestawie, i z zazdrością spoglądałam na zdjęcia prac innych 'modeliniarek', które mogły pochwalić się posiadaniem takiego kompleciku. Mogę śmiało powiedzieć, że spełniłam jedno ze swioch marzeń :)

Zobaczcie, jak się prezentują moje naczynka: 
(tu chciałabym się również pochwalić malutkimi mebelkami - one też napawają mnie dumą. ;)




Mogę obiecać, że od tej pory, moje miniaturowe jedzonko będzie bardzo często fotografowane w towarzystwie naczyń :) Oto pierwsza próba:








Ahhh.. i w kredensie... dla mnie to wygląda super!  :)))






Dla ciekawskich: stolik jest wysoki na 6,5 cm, a szeroki na 11cm, bez trudu mieści się w dłoni, podobnie jak kredens. Filiżanki są mniej więcej wielkości paznokcia:








5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie maleństwa, a zdjęcia bombowe zwłaszcza widok tych maleńkich naczyń w kredensie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ słodkaśny zestawik. Jej naprawdę robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mebelki to faktycznie masz super i można pozazdrościć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne biureczko do zdjęć :), a miniaturki urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 apetyt na wiśnie , Blogger