środa, 7 października 2015

Słodkie kolczyki










2 komentarze:

  1. Hej, piszę bo widzę, ze masz ten sam problem co ja- z fimo liguid. Na sernik ta jagodowa polewa (wykonana z schych pastelii i fimo liguid- chyba, ze masz jakiś inny przepis) nie wygląda zbyt estetycznie, jak dlamnie oczywiście. bo nie rozpsciła się pastela dostatecznie i tak dziwnie to wyglada. Narazie nie wiem jak to naprawić,,, mnie nie kazdy kolor pastelii się rozpuszcza i powstaje jednilita polewa. Natomiast zachwycona jestem tym torcikiem z różyczką- połączenie tych kolorów jest rewelacyjne. Powodzenia w tworzeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Masz rację, że polewę na ten sernik robiłam z liquidu i pasteli. Nie znalazłam jeszcze dobrego sposobu jak pozbyć się tych cząsteczek i tak to przeważnie wygląda :) Do niektórych prac pasuje bardziej, do innych mniej. Za to polewa z modeliny jest zawsze gęsta i niezawodna i to ją najbardziej lubię :) Pozdrowienia i dziękuję za odwiedziny :*

      Usuń

Copyright © 2014 apetyt na wiśnie , Blogger