wtorek, 9 czerwca 2015

Naczynia&Tarty


Hej hej!
Dziś dwie tarty jeżynowe, które pewnie wkrótce staną się  kolczykami ;) Chciałam też pokazać Wam kolejną porcję naczyń, na których bardzo fajnie fotografuje się jedzonko:) Inny zestaw pokazywałam już w tym poście.

PS.Uwielbiam miniaturowe naczynka! Może powinnam je kolekcjonować...? ;D






Te dostałam w prezencie od Ani, dziękuję! :)


A te znalazłam w sklepie ze starociami. Chociaż jest tam zawsze pełno kurzu i klamotów, czasem trafia się coś takiego :)




2 komentarze:

  1. O ja nie mogę! Ten biało-granatowy komplecik jest prześliczny!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go uwielbiam :) A najlepsze jest to, że sprzedawczyni, nieświadoma faktu jak drogie mogą być takie kompleciki np w internecie, wyceniła go na 3 złote, uznając pewnie, że nikt czegoś takiego nie kupi :D

      Usuń

Copyright © 2014 apetyt na wiśnie , Blogger