niedziela, 24 sierpnia 2014

Hej, hej!

 Kilka dni temu wróciłam z wakacji, które były naprawdę niezwykłe! Spędziłam je w Anglii, w regionie Yorkshire. Miałam okazję zwiedzić niektóre zakątki tego regionu. Tak bardzo mi się tam podobało, że chciałabym podzielić się z Wami częścią tego, co widziałam (dzięki uprzejmości kilku osób, którym bardzo za to dziękuję ;))
 Od zawsze uważałam Anglię za naprawdę ciekawy kraj i bardzo chciałam tam pojechać, ale dopiero teraz mogłam się przekonać jak wygląda w rzeczywistości. Nie rozczarowałam się :)
Te zdjęcia przedstawiają pewną angielską wieś, wraz z jej murowanymi domkami. Anglię podziwiam między innymi za to, że w każdej wiosce, dzięki starej zabudowie, króluje cudowny styl vintage, który tak uwielbiam :)






 






I dwa z przepięknej nadmorskiej miejscowości Scarborough. Jest tam całkiem spory klif na którym piętrowo wznosi się miasteczko.




1 komentarz:

Copyright © 2014 apetyt na wiśnie , Blogger