środa, 6 sierpnia 2014

Pudełeczka


 Dziś zamiast modeliny, bardzo fajne dodatki do niej, które odkryłam niedawno - miniaturowe pudełeczka przeróżnych produktów spożywczych. Świetnie sprawdzają się jako tło do zdjęć, a najciekawsze jest to, że trzeba je samodzielnie poskładać.
Ja swoje znalazłam na Pintereście, w wyszukiwarkę wpisywałam np 'mini food printable'. Ciekawe wzory znalazłam również na pewnym blogu: o tutaj



Kolekcja moich pudełek:



Jak je składać? Bardzo prosto!
Użyłam taśmy dwustronnie klejącej, zwykłej i kleju magic (bardzo dobry do różnych faktur):





 Najpierw oklejam górę pudełka taśmą bezbarwną, potem przyklejam taśmę dwustronną, a na sam dół karteczkę z bloku technicznego (to ta od środka kubka), żeby całość była sztywna.





Mam nadzieję, że post okaże się przydatny :) Miłej zabawy w składaniu!

3 komentarze:

  1. miniaturowe cudeńka :) w maju, udało mi się kupić na kołobrzeskim targu staroci, miniaturowe, maleńkie, porcelanowe cudności- dzbanuszek z napisem: sweet home, adapter i inne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 apetyt na wiśnie , Blogger